Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Door te klikken op Mijn inkomensbeheer; Mijn betaalopdrachten en dan via de button ‘Mijn opdrachten’ kun je een ‘nieuwe opdracht’ indienen.

Onder 'Mijn inkomensbeheer' kun je via de knop 'Mijn reserveringen' het saldo van jouw reserveringen inzien. Door te klikken op de naam van de reserering is het verloop van de reservering zichtbaar.

Via 'mijn Inkomensbeheer' vindt u 'mijn betaalopdrachten'. In 'mijn betaalopdrachten' kunt u klikken op ‘nieuwe opdracht'.

Onder 'Mijn inkomensbeheer' kun je via de knop ‘Mijn bij- en afschrijvingen’ alle door Kredietbank Nederland verwerkte betalingen raadplegen.

Wij streven ernaar jouw opdracht binnen twee werkdagen na ontvangst te verwerken. 

De getoonde gegevens op Mijn Bankgemak zijn realtime, wat inhoudt dat je het direct terugziet wanneer een betaling verwerkt is. Stel Kredietbank Nederland verwerkt een betaalopdracht voor je, dan is dit direct (zonder vertraging) te zien.

Onder 'Mijn inkomensbeheer' kun je via de knop ‘Mijn bij- en afschrijvingen’ de gewenste zoekresultaten ingeven. Je kunt bijvoorbeeld zo nagaan hoeveel betalingen er in een jaar naar een bepaalde specifieke begunstigde zijn verricht. 

Onder 'Mijn inkomensbeheer' kun je via de knop ‘overzicht afdrukken’ hiervoor opdracht geven.

Op het moment dat je dit constateert, kun je een verzoek indienen via Mijn Bankgemak (via 'Berichtenbox' - 'Nieuw bericht') de om gelden uit reservering onvoorzien over te boeken naar reservering huishoudgeld. Houd echter wel rekening met een verwerkingstijd van 2 werkdagen. Mocht je dit op vrijdag constateren, dan kun je het beste contact met ons opnemen via 088-6262 777.

Op het moment dat Kredietbank Nederland geld naar je overboekt, dan is dit direct zichtbaar in Mijn Bankgemak. Het kan echter twee werkdagen in beslag nemen voordat je daadwerkelijk de beschikking hebt over dit geld. Op het moment dat er sprake is van een storing bij jouw eigen bank, dan heeft Kredietbank Nederland hier helaas geen invloed op.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.

Onze afdeling Debiteurenbewaking helpt u verder. Neemt u telefonisch contact met hen op via 088- 62 62 777 of per mail naar db@kbnl.nl.