Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Door te klikken op Mijn inkomensbeheer; Mijn betaalopdrachten en dan via de button ‘Mijn opdrachten’ kun je een ‘nieuwe opdracht’ indienen.

Via de knop 'Mijn reserveringen' kun je het saldo van jouw reserveringen inzien. Door te klikken op de naam van de reservering is het verloop van de reservering zichtbaar.

Via de button ‘Mijn opdrachten'.

Via de knop ‘Mijn bij- en afschrijvingen’ kun je alle door Kredietbank Nederland verwerkte betalingen raadplegen.

Wij streven ernaar jouw opdracht binnen twee werkdagen na ontvangst te verwerken. 

De getoonde gegevens op Mijn Bankgemak zijn realtime, wat inhoudt dat je het direct terugziet wanneer een betaling verwerkt is. Stel Kredietbank Nederland verwerkt een betaalopdracht voor je, dan is dit direct (zonder vertraging) inzichtelijk. 

Via de knop ‘Mijn bij- en afschrijvingen’ kun je de gewenste zoekresultaten ingeven. Je kunt bijvoorbeeld zo nagaan hoeveel betalingen er in een jaar naar een bepaalde specifieke begunstigde zijn verricht. 

Via de knop ‘overzicht afdrukken’ kun je hiervoor opdracht geven.

Op het moment dat je dit constateert, kun je een verzoek indienen via Mijn Bankgemak om gelden uit reservering onvoorzien over te boeken naar reservering huishoudgeld. Houd echter wel rekening met een verwerkingstijd van 2 werkdagen. Mocht je dit op vrijdag constateren, dan kun je het beste contact met ons opnemen via 088-6262 777.

Op het moment dat Kredietbank Nederland geld naar je overboekt, dan is dit direct zichtbaar in Mijn Bankgemak. Het kan echter twee werkdagen in beslag nemen voordat je daadwerkelijk de beschikking hebt over dit geld. Op het moment dat er sprake is van een storing bij jouw eigen bank, dan heeft Kredietbank Nederland hier helaas geen invloed op.