Informatie over Mijn Bankgemak

Veelgestelde vragen

Mijn Bankgemak is het internetbankieren van Kredietbank Nederland. Met behulp van Mijn Bankgemak kun je 7 dagen per week jouw gegevens inzien, wijzigingen doorgeven, vragen stellen en de status van betalingsopdrachten volgen.

Aanmelden voor Mijn Bankgemak gaat snel en eenvoudig. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar de website https://mijnbankgemak.nl;
  2. Klik op de knop ‘aanvragen’ en houd jouw klantnummer bij de hand;
  3. Vul onder ‘Registreren Mijn Bankgemak’ alle gevraagde gegevens in de velden;
  4. Vink bij ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ het vakje aan;
  5. Klik op de knop ‘registreren’;
  6. Op de webpagina staat de melding ‘uw registratieaanvraag is verzonden’.

Je ontvangt nu een e-mail met daarin een link om jouw registratie te activeren. Door te klikken op deze link rond je de registratie af. Binnen vier uren ontvang je een e-mail waarmee je kunt inloggen op Mijn Bankgemak via https://mijnbankgemak.nl.

Binnenkort volgt er een demonstratiefilmpje voor de nieuwe omgeving van Mijn Bankgemak. 

Het kan gebeuren dat het aanmelden niet lukt voor Mijn Bankgemak. Dit kan een aantal redenen hebben. Je kunt controleren of:

  1. je de juiste relatiecode (uw klantnummer), geboortedatum en Burgerservicenummer hebt ingevuld;
  2. het opgegeven wachtwoord sterk genoeg is;
  3. je aangevinkt hebt akkoord te gaan met de voorwaarden;
  4. het e-mailadres al bij ons bekend is. Dit kan het geval zijn als jouw partner zich met dat e-mailadres al aangemeld heeft voor Mijn Bankgemak. Helaas is het niet mogelijk dat jij datzelfde e-mailadres gebruikt. Je kunt je dan aanmelden met een ander e-mailadres.

Mocht bovenstaand niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@kbnl.nl of 088- 6262777. Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 uur tot 16:00 uur.

Door de volgende link te openen https://mijnbankgemak.nl/wachtwoord-vergeten.html kom je op de pagina waar je onder ‘wachtwoord vergeten’ jouw e-mailadres kunt invullen en verzenden. Wij sturen vervolgens een e-mail naar jouw e-mailadres met daarin een nieuw wachtwoord. Zodra je weer inlogt op Mijn Bankgemak vragen wij je om een nieuw wachtwoord in te vullen.

Controleer zelf of:

  1. je al wel bent aangemeld voor Mijn Bankgemak. Aanmelden voor Mijn Bankgemak hoef je slechts één te keer te doen. Jouw aanmelding hebben wij nodig voor registratie in ons systeem. Aanmelden voor Mijn Bankgemak gaat snel en eenvoudig. Onder de veelgestelde vraag ‘Hoe meld ik mij aan voor Mijn Bankgemak?’ lees je hoe je je aanmeldt;
  2. het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen wel hetzelfde is als het e-mailadres wat je bij jouw aanmelding voor Mijn Bankgemak hebt ingevuld.

Mocht bovenstaand niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@kbnl.nl of 088- 6262777. Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 uur tot 16:00 uur.