Informatie over Mijn Bankgemak

Mijn Bankgemak

Voortaan kunt u zelf via internet uw bankzaken regelen via uw eigen account. U kunt via de computer inloggen op uw persoonlijke account en allerlei persoonlijke zaken online regelen.

Alle voordelen van Mijn Bankgemak voor u op een rij:

  • inzicht in uw actuele financiële situatie 
  • wijzigingen online doorgeven
  • status van betalingsopdrachten volgen
  • 7 dagen per week, tussen 7.00 en 23.00 uur uw bankzaken regelen

 

Veelgestelde vragen

Wat is Mijn Bankgemak?

Mijn Bankgemak is de online webportal van Kredietbank Nederland. Met behulp van Mijn Bankgemak kunt u 7 dagen per week uw gegevens inzien, wijzigingen doorgeven, vragen stellen en de status van betalingsopdrachten volgen.

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Bankgemak?

Aanmelden voor Mijn Bankgemak gaat snel en eenvoudig. Dit doet u als volgt:

  1. Ga naar de website https://mijnbankgemak.nl;
  2. Klik op de knop ‘aanvragen’ en houdt uw klantnummer bij de hand;
  3. Vul onder ‘Registreren Mijn Bankgemak’ alle gevraagde gegevens in de velden;
  4. Vink bij ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ het vakje aan;
  5. Klik op de knop ‘registreren’;
  6. Op de webpagina staat de melding ‘uw registratieaanvraag is verzonden’.

U ontvangt nu een e-mail met daarin een link om uw registratie te activeren. Door te klikken op deze link rond u de registratie af. Binnen vier uren ontvangt u een e-mail dat u kunt inloggen op Mijn Bankgemak via https://mijnbankgemak.nl.

Kan ik ook in een filmpje zien hoe ik mij aanmeld voor Mijn Bankgemak?

Op www.kredietbanknederland.nl staat een demonstratiefilmpje waarin u ziet hoe u zich snel en eenvoudig stap voor stap aanmeldt en registreert voor Mijn Bankgemak via https://mijnbankgemak.nl.

Het lukt mij niet om mij ter registratie aan te melden voor Mijn Bankgemak. Wat kan ik doen?

Het kan gebeuren dat het niet lukt om u aan te melden voor Mijn Bankgemak. Dit kan een aantal redenen hebben. U kunt controleren of:

  1. u de juiste relatiecode (uw klantnummer), geboortedatum en Burgerservicenummer heeft ingevuld;
  2. het opgegeven wachtwoord sterk genoeg is;
  3. u aangevinkt heeft akkoord te gaan met de voorwaarden;
  4. het e-mailadres al bij ons bekend is. Dit kan het geval zijn als uw partner zich met dat e-mailadres al aangemeld heeft voor Mijn Bankgemak. Helaas is het niet mogelijk dat ook u datzelfde e-mailadres gebruikt. U kunt zich dan aanmelden met een ander e-mailadres.

Mocht bovenstaand niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@kbnl.nl of 088- 6262777. Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 16:00 uur.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Bankgemak kwijt of vergeten. Wat kan ik doen?

Door de volgende link te openen https://mijnbankgemak.nl/wachtwoord-vergeten.html komt u op de pagina waar u onder ‘wachtwoord vergeten’ uw e-mailadres kunt invullen en verzenden. Wij sturen vervolgens een e-mail naar uw e-mailadres met daarin een nieuw wachtwoord. Zodra u weer inlogt op Mijn Bankgemak vragen wij u een nieuw wachtwoord in te vullen.

Ik heb problemen met inloggen op Mijn Bankgemak. Wat kan ik hieraan doen?

Controleer zelf of:

  1. u zich al wel heeft aangemeld voor Mijn Bankgemak. Aanmelden voor Mijn Bankgemak hoeft u slechts een te keer te doen. Uw aanmelding hebben wij nodig voor registratie in ons systeem. Aanmelden voor Mijn Bankgemak gaat snel en eenvoudig. Onder de veelgestelde vraag ‘Hoe meld ik mij aan voor Mijn Bankgemak?’ leest u hoe u zich aanmeldt;
  2. het mailadres wat u gebruikt om in te loggen wel hetzelfde is als het mailadres wat u bij uw aanmelding voor Mijn Bankgemak heeft ingevuld.

Mocht bovenstaand niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@kbnl.nl of 088- 6262777. Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 16:00 uur.